Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Πεινιρλί με Σουβλάκι!!

                                          Γεια σας ήρθα με συνταγή που με έχει ενθουσιάσει
                                                  Πανεύκολη οικονομική και πεντανόστιμη
                                      Είναι γνωστό ότι σκέφτομαι διάφορα όταν μαγειρεύω,
                                      μου αρέσει πολύ να φτιάχνω παράξενα και διαφορετικά.
                                                  Είναι από τις γεύσεις που δεν ξεχνάς!!
                                           Θέλω να μοιραστώ την συνταγή μου μαζί σας,
                                                γιατί έγινε καλύτερη από ότι περίμενα.
                                                     Πάμε πάμε να δούμε τι έφτιαξα;;

Θα χρειαστώ για την ζύμη:
350 γρ αλεύρι-50 γρ σιμιγδάλι-1 φακελάκι ξερή μαγιά
1/2 κ.σ μέλι η ζάχαρη-1/2 κ.σ αλάτι-2 κ.σ ελαιόλαδο
350 ml  χλιαρό νερό.

Για το σουβλάκι:
ένα ψαρονέφρι 300 γρ-2 σκελίδες σκόρδο
1/4 φλ.ελαιόλαδο-2 κ.σ μουστάρδα
1/4 φλ. λευκό κρασί....1/2 λεμόνι
αλάτι-πιπέρι-μιξ μπαχαρικών
θυμάρι-μαντζουράνα-πάπρικα καπνιστή
1 ντομάτα-λίγα τριμμένα τυριά.


    Κάνω το ζυμάρι και το αφήνω να φουσκώσει ακόμα καλύτερα αποβραδίς στο ψυγείο.
(διαδικασία ίδια με τις πίτσες μου)


Κόβω και το ψαρονέφρι μπουκιές και τα βάζω σε ένα μπολ,
προσθέτω το λάδι-λεμόνι-σκόρδο και όλα τα μπαχαρικά.
αφήνω για μια ώρα στο ψυγείο.


Βάζω ένα αντικολητικό τηγάνι να κάψει.
βάζω το κρέας για 2-3 λεπτά,μέχρι να αλλάξει χρώμα. 


                                   Αφήνω στην άκρη να κρυώσει λίγο και ετοιμάζω τα πεινιρλί

                                                           
       Βάζω λίγο λάδι και από πάνω κέτσαπ μουστάρδα εναλλάξ το κρέας και  ντομάτα 
Λίγα τριμμένα τυριά από πάνω και κλείνω ελαφρώς.


Τα βάζω σε λαδόκολλα και στην σχάρα ΟΧΙ ΣΕ ΤΑΨΙ.


Ψήνω  σε προθερμασμένο φούρνο 230 βαθμούς,
για 12-15 λεπτά στον αέρα,ανάλογα τον φούρνο.


Γίνονται πανεύκολα και πεντανόστιμα!!

 

  Δοκιμάστε τα και πιστέψτε με θα ξετρελαθείτε!!
Αν θέλετε βάζετε και έξτρα κέτσαπ-μουστάρδα-πιπέρι!!


                                                                    Καλή Όρεξη!!

12 σχόλια:

  1. Ande pali me to peinirli........kai afti ti fora full enisximeno!!!!!
    Fadastiko sou egine!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα κόλλησα με τα πεινιρλί!!!Τέλειο ναι,ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχο και πεντανόστιμο φαντάζομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μου κάνεις τέτοια ώρα που πεινάω... Και να μην πεινούσα βέβαια, θα μου άνοιγες την όρεξη με τις λιχουδιές σου...
    Πρέπει να είναι φανταστικά! Πώς θα γίνει να μου στείλεις μερικά...;;;
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι Αναστασία μου πολύ!!!!
      Εννοείται όσα θέλεις!!!!!Θα στα ντελιβερίσω!!!!!
      Πολλά φιλάκιααααα!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Ελπιδάκι μου όλο κολπάκια μου είσαι κι εκπλήξεις!!!!! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ελπιδάκι μου καταπληκτική ιδέα, θαυμάζω τη φαντασία σου, μπράβο σου!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω μεγάλη φαντασία ε,χαχα!!!!
      Ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου!!!!
      Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή