Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Σοκολατένιο της Κατερίνας μου!!!

        Το Σοκολατένιο της Κατερίνας μου είναι το γλυκό που έφτιαξα στην γιορτή της.
        Μου ζήτησε ένα γλυκό χωρίς ζάχαρη να έχει σοκολάτα να είναι νόστιμο.
        Εγώ απάντησα τι λες και τι να φτιάξω,Ααα δεν ξέρω σκέψου ήταν η απάντηση.
        Xατήρι δεν χαλάω στα κορίτσια μου,ένας λόγος παραπάνω η γιορτή της.
        Το αποτέλεσμα τους ξετρέλανε,χάρηκαν πολύ και εγώ ακόμα πιο πολύ.
        Γίνεται μέσα σε πέντε λεπτά με ελάχιστα υλικά αλλά πολύ νοστιμιά.
        Πάμε να το φτιάξουμε και να το απολαύσουμε.        
Υλικά
200 γρ κουβερτούρα-100 γρ κρέμα γάλακτος
250 γρ μπισκότα digestive χωρίς ζάχαρη
100 γρ κράνμπερις-1 κ.γ κοφτό βούτυρο.

100 γρ φουντούκια-1 κ.γ κοφτό βούτυρο
1/2 κ.γ μέλι-πρέζα αλάτι.
Οδηγίες
Σε χαμηλή φωτιά βάζoυμε την κρέμα γάλακτος με την κουβερτούρα.
Μόλις λιώσει προσθέτουμε το βούτυρο και κατεβάζουμε από την φωτιά.  
Τρίβουμε τα μπισκότα στο μούλτι να μην γίνουν σκόνη να έχουν κομματάκια μέσα.

Ρίχνουμε τα μπισκότα και τα κράνμπερις στο μείγμα της σοκολάτας.

Βάζουμε λαδόκολλα σε μια στενόμακρη φόρμα κέικ και αδειάζουμε το μείγμα.


Το βάζουμε στο ψυγείο να παγώσει η στην κατάψυξη αν μας αρέσει πιο σκληρό.
                           Βάζουμε τα φουντούκια χοντροκομμένα σε ένα τηγάνι με το βούτυρο,
                                             το μέλι-αλάτι και ανακατεύουμε 1-2 λεπτά.
                                     Και σερβίρουμε με τα φουντούκια και λίγο κακάο το γλυκό.
                                            Έτσι έγινε το Σοκολατένιο της Κατερίνας Μου.
   
                                                     "Καλή επιτυχία elpidas little corner "
                             " Κατερίνα μου η δική σου συνταγή χαρά μου να δημιουργώ για σένα "

8 σχόλια:

  1. νομιζω θα γίνει και το δικό μου σοκολατένιο!! χρονια πολλα το κατερινάκι σου! να το χαίρεστε!! το γλυκάκι πανεύκολο και σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑgapameAnDolmas είμαι σίγουρη ότι θα γίνει αγαπημένο σου!!
    Ευχαριστώ πολύ!!!Ναι ναι ευκολάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τη χαίρεσαι και πάντα να τη γλυκαίνεις με τέτοιες νοστιμιές!!! Υπέροχο το σοκολατένιο σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια της πολλά... το γλυκό της ειναι τελειο!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. sundayspoon Ευχαριστώ πολύ!!Και πολύ νόστιμο!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. peps Ευχαριστώ πολύ!!
    Καλή Χρονιά με χαμόγελα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή