Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

" Τα Πιτένια Μου '


                    Η σημερινή συνταγή μου,θα σας ξετρελάνει όπως εμάς.
                    Η συνήθεια που έγινε λατρεία,σίγουρα θα γίνει και δική σας.
                    Σε λίγα λεπτά τελειώνεις και απολαμβάνεις.
                    Ελάχιστα υλικά ατέλειωτες παραλλαγές για όλα τα γούστα.
                    Οι φωτογραφίες είναι πολλές τα υλικά λίγα..
                    Πάμε στην κουζίνα μου,να τα φτιάξουμε παρέα.
Υλικά
 130 γρ  αλεύρι- 1 κ.γ μπέικιν πάουντερ
1/2 κ.γ αλάτι-1/2 μέλι η ζάχαρη
     νερό όσο χρειαστεί για μια μαλακή ζύμη.
1 κ.σ ελαιόλαδο

Οδηγίες
Απλά βάζω όλα τα υλικά σε ένα μπολ και τα ανακατεύω με ένα κουτάλι.
Τέλος ρίχνω λίγο λίγο χλιαρό νερό μέχρι να γίνει μια μπάλα
Μόλις μαζευτεί η μπάλα την βάζω στον πάγκο.
Προσθέτω λίγο αλεύρι ζυμώνω και την χωρίζω στα 4.
 Ανοίγω σε λεπτό φύλλο το ζυμάρι και το γεμίζω
Μέσα μπορώ να βάλω τα πάντα ότι έχω στο ψυγείο.
     Κλείνω το Πιτένιο μου και το ψήνω σε αντικολητικό τηγάνι με ελάχιστο λάδι.
Σε μέτρια φωτιά 2-3 λεπτά από την κάθε πλευρά.

Έτσι απλά γεμίζω και ψήνω τα Πιτένια η απλά σκέτη πίτα σαν σάντουιτς.
Διάφορα σχήματα και μεγέθη με πάρα πολλές παραλλαγές.



Γλυκιά με φέτα η ανθότυρο με μέλι.


Ακόμα και πίτσα ψήνω αμέσως στη λαδόκολλα στους 230 βαθμούς 9-10 λεπτά.
Νομίζω θα ξετρελαθείτε όπως και εμείς απλά δοκιμάστε τα Πιτένια!! 
" Καλή Όρεξη "
"Αυτή την συνταγή την αφιερώνω σε ένα λατρεμένο μου πρόσωπο..
που αγαπούσε το ζυμάρι όσο και εγώ"























6 σχόλια:

  1. Μμμμ, τι υπέροχη και νόστιμη συνταγή! Να είσαι καλά και να κάνεις αναρτήσεις συχνότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Notoula μου σε ευχαριστώ πολύ!!!Όντως πεντανόστιμα και πανεύκολα!!
    Χρειάστηκε να λείψω λίγο χαίρομαι που γύρισα,ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραία και πρωτοτυπη!
    Καλό απόγευμα!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελεια!!! πανευκολα!! και τι ωρεες ιδεες γαι παραλλαγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή