Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

" Τούρτα Βανίλια Νηστίσιμη "

                                                                               
    Έχω ενθουσιαστεί τόσο πολύ από το πρωί με αυτή την τούρτα.
    Από τις πιο εύκολες που έχω φτιάξει,ελάχιστα υλικά πολύ ελαφριά.
    Χωρίς αυγά-βούτυρο με γάλα καρύδας,ναι είναι και νηστίσιμη.
    Έχετε μέσα σε 1 ώρα την τούρτα που βλέπετε μπροστά σας.
    Θέλω να δω ποιά θα την φτιάξει πρώτη,περιμένω να μου πείτε.
    Ανυπομονώ να πάμε στην κουζίνα μου,και να την φτιάξουμε μαζί.
    Υλικά
    220 γρ αλεύρι-200 γρ ζάχαρη-1/2 κ.γ σόδα-1+1/2 κ.γ μπέικιν
    1/4 κ.γ αλάτι-240 ml γάλα καρύδας η γάλα αμυγδάλου
    2 κ.γ υγρή βανίλια-80 ml καλαμποκέλαιο-1 κ.σ μηλόξυδο
    Ενδιάμεσα και επάνω
    1 φυτική σαντιγί μόρφατ-1 κ.γ υγρή βανίλια-2-3 κ.σ άχνη ζάχαρη 

  Οδηγίες
  Ανάβουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς,λαδόκολλα σε 2 ταψιά 17εκ.
  Αν δεν έχετε 2 ταψιά λαδώνετε,βάζετε λαδόκολλα σε 1 και το κόβετε.
  Κοσκινίζουμε το αλεύρι-ζάχαρη-σόδα-μπέικιν-αλάτι,και τα ανακατεύουμε.
  Προσθέτουμε το γάλα καρύδας-βανίλια-καλαμποκέλαιο-ξύδι+ανακατεύουμε
  με ένα σύρμα απλά να ενωθούν όλα τα υλικά.Δεν θέλει πολύ ανακάτεμα.
  Μοιράζουμε το μείγμα στα 2 ταψιά και ψήνουμε για 30 λεπτά περίπου.
   Μέχρι να ψηθούν χτυπάμε την σαντιγί με την βανίλια και την άχνη.
   Αφήνουμε να χτυπηθούν 5 λεπτά,μέχρι να διπλασιαστεί η σαντιγί.
   Έβαλα και μοβ χρώμα ζαχαροπλαστικής,μπορείτε να το παραλείψετε.       
   Αφήνουμε να κρυώσει τελείως το παντεσπάνι,πριν το γαρνίρομαι.
   Βάζουμε ενδιάμεσα από το παντεσπάνι την μισή σαντιγί.

   Και την υπόλοιπη σαντιγί από πάνω,στολίζουμε όπως μας αρέσει.
   Ότι καραμέλες έχετε,μπορείτε να την αφήσετε και όπως είναι
   Αν θέλετε την αφήνετε άσπρη,η βάζετε το αγαπημένο σας χρώμα.
                                                                             


                                             "Καλή γλυκιά επιτυχία elpidas little corner"              













2 σχόλια:

  1. η κορη μου την λατρεψε ηδη.το μωβ χρωμα ειναι απο το αγαπημενο της.ακομη και το νυφικο της ειχε μωβ πετρουλες.οπως καταλαβαινεις ελπιδα μου.αρχισε τις γαλυφιες.και η μαμα χαλαει χατηρια;πολλα φιλια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία χαίρομαι!!Περιμένω να την φτιάξεις και να μου πεις!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή