Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

" Τα μυστικά της κουζίνας Μου "

Είμαι χαρούμενη γιατί όπως θα δείτε,το μπλογκ μου ανανεώθηκε.
Έγινε πολύ πιο εύχρηστο,και σίγουρα πολύ πιο όμορφο.
'Εψαχνα καιρό κάποιον να κάνει αυτή την δουλειά+τον βρήκα.
Έτσι σκέφτηκα να προσθέσω και Τα μυστικά της κουζίνας Μου.

Σίγουρα πάντα υπάρχουν πολλά μικρά και μεγάλα μυστικά.
Αυτά μας βοηθάνε πολλές φορές στην κουζίνα+τα χρειαζόμαστε.
Και όπως λέει ένας φίλος μου σεφ ο Ζήνονας,τα μυσικά είναι για
τους μικρούς ανθρώπους.Έτσι θα μοιράζομαι συνέχεια μαζί σας μυστικά.
Θα αρχίσω με τα πιο γνωστά σίγουρα σε όλους σας,και θα προσθέτω
συνέχεια ότι θυμάμαι.Ναι ναι καλά καταλάβατε θα σας τα πω όλα.
Όσοι με παρακολουθείτε ξέρετε,ότι μου αρέσει να μοιράζομαι τα πάντα.
Ελάτε λοιπόν να μάθετε όλα "Τα μυστικά της κουζίνας Μου"
Μυστικά
Λίγο ξύδι η ρακί η τσίπουρο,κάνει την ζύμη της πίτας σας πιο τριφτή.
                                                     ~~~~~~~~~~~~
Για να πήξει η σάλτσα σας πιο εύκολα,προσθέστε 1 κ.γ αλεύρι+1 κ.γ βούτυρο.
Βράστε 2-3 λεπτά την σάλτσα και θα έχετε μια πηχτή όχι νερουλή σάλτσα.
                                                     ~~~~~~~~~~~
Το κουτάλι του παγωτού η αλλιώς σκουπ,θα σας βοηθήσει πολύ στην κουζίνα.
Μπορείτε να βάλετε εύκολα ζύμη για μάφιν στις θήκες,να κάνετε ομοιόμορφα
τα κεφτεδάκια σας.Και ότι άλλο θέλετε να έχει ίδιο σχήμα,γλυκό η αλμυρό.
Στα γλυκά που φτιάχνετε με σοκολάτα,να βάζετε πάντα μια πρέζα κανέλα.
                                                      ~~~~~~~~~~~~
Το ξέρετε ότι αν βάλετε για λίγο στην κατάψυξη την πραλίνα η κουβερτούρα.
Δεν θα χυθεί από τα κρουασάν-πιτάκια-κουλούρια που θα γεμίσετε.
                                                      ~~~~~~~~~~~~
Βάλτε ένα βετέξ,κάτω από το ξύλο που ανοίγετε φύλλο για πίτες.
Έτσι το ξύλο σας θα μείνει σταθερό,και δεν θα γλυστράει.
                                                      ~~~~~~~~~~~~
Όταν βράζετε κάτι και πάει να χυθεί,βάλτε επάνω μια ξύλινη κουτάλα.
Θα δείτε ότι θα σας βοηθήσει,και δεν θα χυθεί καθόλου.
                                                      ~~~~~~~~~~~~~
Ρίξτε λίγο αλάτι στον πάτο του τηγανιού,όταν τηγανίζετε για να μην πιτσιλάει.

Στην ζύμη της πίτσας αφαιρείται 50-100 γρ αλεύρι+προσθέστε σιμιγδάλι.
Ανάλογα την ποσότητα που θα φτιάξετε αφαιρείται λιγότερο η περισσότερο.
Κάνει την πίτσα πιο τραγανή.Πάντα βάζω λίγο μέλι η ζάχαρη στην ζύμη πίτσας.
Και το αγαπημένο μου μυστικό,ψήνω πάντα την πίτσα σε
λαδόκολλα στην σχάρα.Ναι μόνο λαδόκολλα όχι ταψιά  και λαμαρίνες.
Πασπαλίστε με λίγο σιμιγδάλι η καλαμποκάλευρο,την λαδόκολλα.
Πολύ δυνατό προθερμασμένο φούρνο στον αέρα+κάτω 230 βαθμούς για 9 λεπτά.
Λεπτή ζύμη πίτσας με λίγα υλικά ξεροψημένη και τραγανή,έτσι μας αρέσει.

                                                                   
                   Την επόμενη φορά θα σας πω και άλλα μυστικά μου,καλά μαγειρέματα.
                                                        " Εlpida's Little Corner "


10 σχόλια:

  1. Όμορφο το μπλόγκ σου Ελπιδάκι μου, αλλά οι συνταγές ωραιότερες... καλή συνέχεια κάνε αυτό που αγαπάς πολύ!Καλά μαγειρέματα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Χρύσα μου.
    Εννοείται με χαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλορίζικο Ελπίδα μου,πολύ χρήσιμα τα μυστικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστούμε αγαπημενη που τα μοιραζεσαι μαζι μας!!!! Χρησιμα μυστικα που μας βοηθουν πολυ!!!! Συνεχισε ετσι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνέχισε έτσι, να μαθαινουμε κ εμεις οι νεότερες μαγειρισσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τωρα ειδα αυτη την αναρτηση Ελπιδα μου.μεγειαη ανανεωση του μπλογκ και η σελιδα με τις συμβουλες πολυ χρησιμη.σε ευχαριστουμε και καλοταξιδη.να περνατε καλα.Αξεχασα.εκανα τα τυροπιτακια σημερα για τα εγγονια μου να τα παιρνουν στο σχολειο.απαιχτα.και παλι ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή