Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

" Αλμυρά Μπισκότα "

                                                                               

Τα αγαπήσατε μόλις τα είδατε,φαντάζομαι όταν τα δοκιμάσετε είναι τέλεια.
Σήμερα το πρωί ήρθαν σαν σκέψη στο μυαλό μου,και μετά έγιναν γεύση.

Θα φτιάξω πολλές διάφορες παρόμοιες παραλλαγές,αξίζει να τα δοκιμάσετε.
Θα παίξετε με ότι έχετε στο ψυγείο σας και ότι σας αρέσει,ανάλογα το γούστο σας.
Ότι πρέπει για τα παιδάκια σας που δεν τρώνε το σπανάκι,και όχι μόνο.
Για γιορτές-γενέθλια η τα βράδια,που κάθεστε στην τηλεόραση και θέλετε κάτι.
Αφού σας τα υποσχέθηκα σήμερα,πάμε γρήγορα στην κουζίνα μου να τα φτιάξουμε.
Υλικά
300 γρ αλεύρι-75 γρ ηλιέλαιο-75 γρ σόδα αναψυκτικό-1/2 κούπα φέτα η άλλα τυριά.
2 κ.γ μπέικιν πάουντερ-1 κ.σ ρακί η τσίπουρο-1 κ.γ αλάτι-1/2 κ.γ ζάχαρη
1 κούπα σπανάκι ψιλοκομμένο+1 κ.σ μαϊντανό(εγώ είχα στην κατάψυξη)

Οδηγίες
Βάζουμε όλα τα υλικά σε ένα μπολ,και τέλος το σπανάκι και τον μαϊντανό.
Ζυμώνουμε και μόλις δούμε ότι καθάρισε το μπολ,είναι έτοιμο.
Αδειάζουμε την ζύμη σε μεμβράνη,και κάνουμε ένα ρολό σαν καραμέλα.
Ακριβώς όπως κάνουμε το σοκολατένιο σαλάμι,φαίνεται στην φωτογραφία.
Αφήνουμε να ξεκουραστεί στο ψυγείο μισή ώρα ετοιμάζουμε μια λαμαρίνα,

                                                 
και βάζουμε λαδόκολλα.Ανάβουμε τον φούρνο στους 170 βαθμούς αέρα.
Κόβουμε τα μπισκότα και δίνουμε ότι σχήμα θέλουμε,έγω τα έχω χαράξει.
Αν θέλετε πασπαλίζετε με λίγο ξερό δυόσμο από πάνω,πριν το ψήσιμο.
                                                                             
Ψήνουμε 20 λεπτά περίπου,πάντα ανάλογα τον φούρνο σας και πως ψήνει.
Θα δείτε ότι θα πάρουν χρώμα στις άκρες,εμένα μου αρέσουν ξεροψημένα.  
  
μυστικά
μπορείτε να βάλετε όποιο τυρί σας αρέσει,η έχετε στο ψυγείο σας.
εγώ είχα σπανάκι και μαϊντανό στην κατάψυξη,γιαυτό τα έβαλα.
να φτιάξετε ότι σχήμα σας αρέσει,στρόγγυλα η μικρά τετράγωνα.
αυτή η δόση βγάζει μια λαμαρίνα με μπισκότα,στο μέγεθος πτι μπερ.
                                                                                     
                                                   
                                                      " Καλή Όρεξη elpidas little corner "

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου